Dzieci w przedszkolu mają dużo zabawek

W dobie cyfryzacji dzieci powoli tracą synchronizację ze swoimi zabawkami.

W przedszkolu dzieci dorastają w świecie pełnym technologii. Spędzają coraz więcej czasu bawiąc się ekranami zamiast rzeczywistością.

Według ostatnich badań, przeciętne dziecko dotyka swojego smartfona około 676 razy dziennie.

Opole to miasto w Polsce z bardzo unikalnymi cechami, takimi jak wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO Rynek Starego Miasta. Miasto otoczone jest także zalesionymi wzgórzami i rzekami, które tworzą spokojną atmosferę.

Opole to jedno z czołowych miast w Polsce, jeśli chodzi o rozwój dzieci. W mieście jest przecież ponad 4000 przedszkoli, które dzieci uwielbiają zwiedzać.

Przedszkola mają wiele zabawek i zajęć dla dzieci do zrobienia w ciągu dnia, gdy rodzice są w pracy lub w nocy, gdy wracają z pracy do domu.

W przedszkolu jest tak dużo zabawek, że dziecko może się szybko znudzić. Dlatego nauczyciele przedszkolni dadzą im kilka zabawek, aby upewnić się, że dzieci nadal się uczą i zwracają uwagę.

W tym wieku dzieci wciąż uczą się, jakie czynności mogą wykonywać i jak długo powinny się bawić. Potrzebują również wskazówek od dorosłych, którzy uczą ich różnych umiejętności, takich jak przyswajanie języka i umiejętności matematyczne.

Dzieci w przedszkolu mają dużo zabawek, ale większość z nich nie jest tradycyjnymi zabawkami, które można znaleźć na rynku. W przedszkolach jest wiele zabawek, którymi mogą się bawić dzieci. Są one tworzone przez takie firmy jak Lego, Playmobil i Fisher Price i sprawiają, że nauka staje się przyjemnością.

Czy wiesz, co jest najważniejsze dla dziecka w przedszkolu? Jak wynika z badań z Polski, ma dorastać pod okiem rodziców.

Jako nauczyciel w przedszkolu „zabawki”, które uczniowie przynieśli do szkoły podczas październikowego sprawozdania, mogą być przytłaczające. A teraz przygotujmy się na listopad!

Niektóre z tych „zabawek” w rzeczywistości wcale nie są zabawkami. Na przykład student mógł przynieść garść liści i powiedzieć mi z dumą, że znalazł je na podwórku pani J. Kiedy zapytałem, co jeszcze zbierał wokół naszego szkolnego podwórka, powiedział: „wychodzi!” Musiałam mu przypomnieć, że jesteśmy w przedszkolu, a liście to nie zabawki!

American Academy of Pediatrics zaleca, aby dzieci w wieku 4-5 lat miały zabawki i materiały, aby były w bezpiecznym środowisku. Zbyt wiele zabawek może przyczynić się do tego, że dzieci mogą mieć zbyt dużo czasu na rękach, co może prowadzić do innych problemów.

Organizacja Narodów Zjednoczonych zgodziła się z Amerykańską Akademią Pediatrii i zaleciła ograniczenie liczby zabawek, na które narażone są małe dzieci, aby zmniejszyć ryzyko problemów behawioralnych i rozwojowych.

W Polsce czworo na pięcioro dzieci jest w przedszkolu w wieku 6 lat, ponieważ rodziny uważają, że jest to pierwszy krok do świata, w którym uczą się więcej niż w domu. Istnieją również dowody sugerujące, że ta praktyka czyni ich lepszymi uczniami.

Dzieci w przedszkolu dostają mnóstwo zabawek do zabawy. Stworzyło to problem, ponieważ dzieci spędzają więcej czasu ze swoimi zabawkami niż bawią się na zewnątrz lub uczą nowych czynności.

Dzieci w przedszkolu mają dużo zabawek, ale nie potrafią się bez nich bawić. Zabawki te należy zastąpić smoczkami, piłkami i innymi przedmiotami, które promują rozwój umiejętności motorycznych i interakcji społecznych.

Problem wynika z kultury dawania dzieciom wielu dóbr materialnych w młodym wieku.

W Opolu dzieci mają dużo zabawek do zabawy, a rodzice, którzy je zapewniają, mogą zatrzymać część z tych zabawek.

Przedszkole w Opolu to miejsce, w którym dzieci otrzymują mnóstwo zabawek do zabawy, które po opuszczeniu szkoły mogą zabrać ze sobą do domu. Dzieje się tak, aby dzieci nie musiały przechodzić przez życie bez zabawy i uwagi rodziców.

W przeszłości dzieci miały niewiele zabawek lub nie miały ich wcale w przedszkolu; teraz jednak to się zmieniło. Dzieje się tak, ponieważ technologia ewoluowała, a społeczeństwo stało się bardziej otwarte i przyjmowało nowe tryby gry.

W ciągu ostatnich kilku dekad obserwowaliśmy, jak technologia z czasem staje się coraz bardziej zaawansowana. W rezultacie widzieliśmy, jak zmieniają się również zabawki dla dzieci. Kiedy widzisz przedszkolaków bawiących się z nowymi wirtualnymi przyjaciółmi lub godzinami uczących się kodowania na iPadach, możesz powiedzieć, że to dopiero początek tego, co może być zabawkową rewolucją.

Żyjemy w czasach, w których nasze dzieci spędzają mniej czasu na zabawie na dworze, a więcej na gadżetach, takich jak telefony czy tablety, niż kiedykolwiek wcześniej.